Vypovím ti příběh → Předmluva

by - dubna 20, 2022


Přeji vám nádherný den! Začal se prosinec a jak jste si mohli všimnout, mnoho autorů začíná zveřejňovat Adventní kalendáře, krátké povídky s (většinou) vánoční tématikou. Rozhodla jsem se, že se k těmto autorům přidám a pokusím se také sepsat vlastní Adventní kalendář.

Původně měla být sbírka povídek nejednotná, každá jednohubka na jiné téma a jinou postavu/pár. Nakonec to dopadlo úplně jinak a já si pro svůj kalendář vybrala jeden konkrétní pár: Severus Snape/Remus Lupin.

Povídka se bude odehrávat v období Vězně z Azkabanu, když Remus učil v Bradavicích. Ze začátku se příběh nejspíš nebude zdát příliš vánočním, nakonec se však sváteční atmosféry a možná i nějakého toho zázraku dočkáte. Také se můžete těšit na trochu toho veršování, které se mi do příběhu připletlo tak jako omylem, ale zalíbilo se mi to, a tak jsem se rozhodla napsat pár veršů do úvodu každé kapitoly. :3

Doufám, že se vám příběh bude líbit!

▬ Nana

První kapitola 


You May Also Like

0 comments