Poezie

by - dubna 03, 2022

Není to tak dlouho, co jsem se pokusila o svou první seriózní báseň, která by pro mě měla nějakou větší hodnotu. Často jsem vymýšlela rýmovačky, který měly jediný účel: pobavit. Poezii jako takové jsem dlouho nerozuměla. Až poté, co jsem se dostala na univerzitu a potkala jsem docentku literatury, která poezii miluje, dokázala jsem jí přijít na chuť, dokonce si ji zamilovat. Od té doby se snažím psát vlastní poetické kousky, a to ty nejlepší (a možná i o ty vtipné rýmovačky) se chci podělit na tomto blogu.


REKVIEM

↪ Sbírka pochmurných kousků psaných volným veršem, rým je jim cizí, však doufám, že jejich melodie bude čtenáři znít stejně jako mně, když jsem tyto básně psala.

EUFORIE BOLESTI

Sbírka zaměřená především na svět k-popu. Delší verše, rýmům se rozhodně nebrání. Jednotlivé básně často pojednávají o aktuálních nebo častých problémech, se kterými se potýkají k-pop idolové a jejich fanoušci.


You May Also Like

0 comments