Blog a autor

by - dubna 02, 2022

Vítejte! Jmenuji se Nana a toto je místo, kde chci psát... vlastně cokoli. Od povídek přes recenze až po nesmyslné výkřiky do ticha. Chci sem přidávat obrázky, fotky, články o ničem a o všem. Rozhodně to není první blog, který jsem se rozhodla vést – bylo jich už mnoho na dnes již neexistující platformě blog.cz, kde jsem se věnovala převážně psaní k-pop fanfikcí

Co byste o mně měli vědět? Píšu dlouho a píšu velice ráda. Miluju hudbu a cestování, miluju focení a kreslení. Lidé na mě mají různé názory, ale je jen málo lidí, kteří mě doopravdy znají. Na internetu jsem nikdy nebyla, nejsem a pravděpodobně nikdy nebudu sama sebou. Nikdo není, ať už sebevíc chce. Každý si na internetu, třebaže podvědomě, vytváří novou identitu, a to počínaje přezdívkou konče chováním, které nikdy není stoprocentním odrazem toho, kým jsme ve skutečnosti. 

"Jsem jen hercem vlastního světa, který chci na tomto místě tvořit." 

Kromě tohoto blogu mě můžete najít na různých sociálních sítích jako například facebook, instagram nebo wattpad. Na wattpadu se pořád věnuji psaní k-pop fanfikcí, snažím se však rozšířit svou tvorbu o fandomy jako Harry Potter, Doctor Who, Naruto nebo Teen Wolf. Veškerou svou tvorbu budu přidávat i zde. 

Doufám, že se vám můj skromný koutek bude líbit. 

- Nana

You May Also Like

0 comments