Nu'est | Needle & Bubble → The Best Album

by - dubna 03, 2022

Pořád si pamatuju, jak Nu'est vypustili do světa první teaser videa ke svému debutu. Pořád si pamatuju i to, jak svým debutním songem zbořili tehdy ještě nevelký český/slovenský k-pop fandom. Ten blonďatý chlapec, který vypadal jako dívka, okouzlil nejednu slečnu, ten kluk s úžasnými vokály si získal srdce dalších. Drsný rapper s růžovou rukavicí, hluboký vábivý hlas kluka od školních skříněk a  ach ano, ten anglicky rapující človíček. 

Face. Růžové MV, na kterém nebylo růžového zhola nic. Nu'est tehdy odstartovali svou kariéru nejlepším možným způsobem. Byli jiní, jejich hudba byla chytlavá, jejich koncept lahodil oku mladých slečen. 

Přestože si během let prošli skutečnými sračkami a jejich sláva v určitou dobu skončila na bodu mrazu, dokázali se opět vyškrábat nahoru a ukázat fanouškům, že pořád za něco stojí. Poslední roky byla jejich hudba opravdovým skvostem, a věřím, že kdyby jim Pledis věnovali tolika pozornosti v dobách, kdy se na ně úplně vysrali, byli by teď tito pánové úplně jinde, než jsou. 

Deset let. Tak dlouho vydrželi dělat radost svým fanouškům, tak dlouho se udrželi jako skupina. Po deseti letech se rozhodli neprodloužit smlouvu a v dobrém se jako skupina rozejít. Svou kariéru jako Nu'est pánové zakončili posledním albem Needle & Bubble s nádhernou titulní skladbou 다시, 봄. Nebudu lhát, pobrečela jsem si. Nu'est jsou skupina, kterou jsem jako první milovala od jejich samého začátku, sledovala jsem jejich debut, viděla jsem je padat i růst. Jako skupina u mě mají výjimečné místo a nemyslím si, že by se to kdy změnilo. 

Je proto nejspíš samozřejmostí, že jsem si musela pořídit jejich poslední album. Jakmile byla možná předobjednávka, téměř jsem nezaváhala, a album si objednala. Pak už mi zbylo jenom čekat, než se ke mně tento klenot dostane. Neopomněla jsem mezitím žertovat s přáteli o tom, že co se týče kartiček, Minhyun mi i tentokrát ukáže prostředníček, a jeho kartička se objeví všude, jen ne u mě. K mému překvapení se však nade mnou na závěr slitoval, a na rozloučenou mi album přichystalo nádherný dáreček.


Kromě nádherné kartičky Minhyuna mi přišla také kartička Minkiho, na což si rozhodně nemohu stěžovat. Celkově album považuji za naprostý skvost, protože přestože má jednoduchý přebal bez téměř jakéhokoli zdobení 
– je to prostě kniha. Je to kniha se vším, co ke knize patří, včetně stužkové záložky. Co mě překvapilo, je samotné CD, které není připojeno k albu, naopak je vložené dovnitř v malé samostatné obálce. K albu mi kromě kartiček přišla i Aron "záložka", pohled a lyric book. Album je v mých očích opravdu povedenou tečkou za jejich kariérou. Decentní, jednoduché, nádherně estetické. Prostě nádhera. 


Nezbývá mi nic, než popřát pánům hodně štěstí do života, a doufat, že se jim bude dařit, jak nejvíce to jde. Já si je budu připomínat veškerou jejich dosavadní tvorbou a nadále milovat je i jejich hudbu. 

– Nana


You May Also Like

1 comments